close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תופעות לוואי של גלולות ופתרון בשיטה הטבעית

מערכת שורשטז חשוון, תשפא03/11/2020

בעזרת מחשבון ביוץ של דייזי, נהנים משיטה טבעית ובטוחה למניעת הריון.

תגיות:
נשים אשר רוצות להימנע מכניסה להריון במועד שאיננו רצוי עבורן, יכולות להשתמש בשתי שיטות לשם כך. דרך גלולות למניעת הריון וכן בשיטה טבעית באמצעות מחשבון ביוץ. כפי שנוכל לראות במאמר זה, קיימים הבדלים תהומיים בין שתי השיטות, בעוד שהראשונה נחשבת בטוחה אך עם השנים יותר ויותר נשים מעידות על
תופעות לוואי בנטילת גלולות למניעת הריון, הרי השיטה השנייה היא גם יעילה וגם איננה יכולה לסכן את האישה מבחינה בריאותית.

גלולות למניעת הריון נמצאות בשוק כבר משנות השישים, ומטרתן היתה לעזור לנשים לתכנן טוב יותר את מועד כניסתן להריון. אך עם השנים, התברר שיש להן תופעות לוואי שונות, אשר יכולות להשפיע על האישה בהיבטים שונים. לכן, יותר ויותר נשים החלו לחפש שיטות טבעיות ונכונות יותר להימנע מהריון לא צפוי.

אילו תופעות לוואי יכולות לייצר גלולות למניעת הריון
כשמדברים על תופעות לוואי של גלולות למניעת הריון, הכוונה להשלכות שונות שהגלולות יוצרות בעקבות השימוש היומיומי בגלולה. מהות השימוש בגלולה, הוא ליטול אותו כל יום במשך 21 יום, וזה יכול להשפיע על הגוף בצורות שונות.

בין תופעות הלוואי והסכנות שגלולות עלולות לייצר, אפשר למצוא: כאבי ראש, בחילות, הקאות, היווצרות של קרישי דם, בפרט בקרב נשים מעשנות ונשים שיש להן נטייה מולדת לכך, שינויים במצבי רוח כולל כניסה לדיכאון (והחמרה במקרה של דיכאון קיים), האצה של תהליך הזדקנות (בא לידי ביטוי בעייפות, הזדקנות של העור, כולסטרול גבוה ועוד), כתמים בעור הפנים, צמיחה מואצת או נשירה גבוהה של שיער, הגברת הסיכון לחלות בסרטן מעי הגס, שחלות ורירית הרחם, אבנים בכליות, וכן עלייה במשקל.

הכנסת חומרים כימיים לגוף

מעבר לתופעות הלוואי, צריך לזכור שבסופו של דבר גלולות למניעת הריון הוא לא חומר טבעי.

כל חומר כימי שמכניסים לגוף, יכול לייצר סיכונים, בוודאי אם מכניסים כמות גדולה שלו לאורך זמן. אומנם גלולה למניעת הריון הינה תרופה , ועדיין מדובר בתרופה שמונעת ביוץ וכך מונעת כניסה להריון.

פתרון בטוח בשיטה הטבעית של מחשבון ביוץ דייזי
מחשבון ביוץ למניעת הריון הוא הפתרון הטוב ביותר עבור נשים, כאלו שרוצות להימנע מהריון באופן טבעי. מחשבון ביוץ מסוג דייזי, מאפשר לדעת בדיוק מתי האישה נמצאת במצב של ביוץ, מתי היא פורייה ומתי לא. זאת על פי נתונים שהאישה מכניסה למחשבון, ובעזרת אלגוריתם מיוחד שנמצא בתוכו, הוא מעניק לה תשובה ברורה וחד משמעית.

בצורה זו, אפשר להימנע משימוש בגלולה, מהכנסת חומרים כימיים לגוף ומתופעות הלוואי השונות שציינו. בעזרת מחשבון ביוץ של דייזי, נהנים משיטה טבעית ובטוחה למניעת הריון.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה